torsdag, augusti 26, 2010

26/8-2010


Veckodag: torsdag
Jobbat: 8:30 - 17
3 x Snackigt om dagen:
1. Var på kurs idag där de bjöd på både mackor och godis. Jag tackade nej till båda. Då sa ena tjejen på kursen "men guuuud vad du är duktig då". "Japp" sa jag då. Det var en kurs som höll över lunchen. Började 11:30 och slutade 14. Men jag var smart och åt min lunch kl 11 idag. Då slapp jag suget. Jag avundades inte ens de andra som satt och smaskade godis.

2. Idag tränade Felix med oss igen. Han överraskade oss genom att vara omklädd och klar när vi skulle börja. Sen körde han enhands hantelrodd som en hel man. Klarade samma vikt som mig och när J sa "din mamma klarade 10" då fixade Felix 12. Envisheten har han fått från sin mamma.

3. Imorse var jag riktigt trött. Jag måste verkligen skärpa till mig med min sömn. Jag måste försöka komma i säng till 23. Senast. Men oftast drar det ut mot 24 innan jag lägger huvet på kudden, tystnar och somnar.

Väder: regn och 14 grader
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 kopp te.
Lunch: Fetaostlax. Baby spenat. Creme fraiche. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Kalops, kokt rödbeta, smör, pressgurka. Vatten
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad.


Tränat: 25 min aerobic-styrka. 15 min styrketräning.
NP - Now playing: Lokalnyheterna på Tv4

2 kommentarer:

Esbe sa...

Om du gillar bacon måste du testa den här:
http://sharpen.blogg.se/2010/august/zuccinipasta-med-bacon.html

Jag gjorde den själv häromdagen (går att läsa om i bloggen) utefter vad jag hade hemma.

Trillian sa...

Jo jag såg det när jag tittade in hos dig häromdagen. Trodde jag kommenterade? Kanske försvann?

Ska absolut testa ditt recept. Jag älskar bacon, men äter det inte så ofta.