måndag, augusti 30, 2010

30/8-2010

Veckodag: måndag
Jobbat: 9:30-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag börjar bli ruggit less på mina långa resor till jobbet. Idag satt jag fast i köerna i 2 timmar och 20 minuter. Ja jag vet. Det är fan sjukt! Varför bor man i Stockholm?

2. Träningen idag var grymt jobbig. Men det är såna här dagar som man stärker sin mentala styrka.

3. Nu ska jag sova. Upp tidigt imorgon.

Väder: Växlande. 13 grader.
Ätit idag:
Frukost: Vatten. Äggröra. 1 rawfood kex med bregott och mjukost. 1 kopp te.
Lunch: Tofu med wokade grönsaker. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Grönsakscarbonara med alfagroddar och creme fraiche. Melonvatten.
Kvällis: 1 rawfood kex med bregott och gräddost. 1 liten bit ölkorv. Kaffe med grädde.


Tränat: 30 min spinning. 30 min styrketräning.
NP - Now playing: Zlatan på Tv4

Inga kommentarer: