onsdag, augusti 18, 2010

18/8-2010

Veckodag: onsdag
Jobbat: 10:30-17:20
3 x Snackigt om dagen:
1. Tuva började helt ny skola idag. Hon var jättenervös och jättesöt. Mitt hjärta verkligen kände med henne. Jag vet precis hur det känns att byta skola. Har gjort det så många ggr så jag kunde verkligen sätta mig in i hennes situation. Jag följde med henne till uppropet och pratade om massor med annat för att hon inte skulle vara så nervös. Åkte därifrån när klasserna var uppropade och hon blev ihopföst med sina nya klasskamrater. När de gick iväg så tittade hon på mig med sina stora bruna ögon och ögonen sa "hjääääälp". Ringde henne senare på eftermiddan och hon lät jätteglad och nöjd. Hon hade hängt med två tjejer och en kille hela dagen. Ätit lunch med dem och pratat massor.

2. Felix hade upprop först kl 18 på kvällen. Hur kan man ha upprop kl 18? Så det blev en sen middag. Men gooood.

3. Jobbat hemma idag för att kunna jobba effektivt mellan uppropen.

Väder: Oj glömde titta ut. Men på morgonen var det hyfsat väder och på kvällen var det hyfsat väder, så vi säger hyfsat väder.
Ätit idag:
Frukost: Kesella med äppelmix. 1 ägg med kaviar. 1 liten bit salami. En kopp te.
Lunch: Korvstroganoff med halloumi och baby spenat. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Färska rökta räkor, varmrökt lax, ägg, majonnäs, dill, citron, cheddarost, 1 finncrisp med bregott. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget


Tränat: 30 min spinning. 15 min styrketräning.
NP - Now playing: Tyst i huset.

Inga kommentarer: