måndag, juli 04, 2011

4/7-2011


Dagens bild: Lammfärsbiffar med fetaost. Avokado och keso som tillbehör. Mums!

Veckodag: måndag
Jobbat: 8-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Tro det eller ej, men det var faktiskt ganska mysigt att gå upp tidigt på morgonen för att åka till jobbet. Dock lite less på att det fortfarande var köer i Stockholmstrafiken. Jag hade hoppats på att slippa de i alla fall en månad. Men det är ju under juli alla jäkla reparationer av vägarna går igång. Så köerna får jag väl fortsätta stå ut med.

2. Vet ni vad! Jag skulle kunna tänka mig att flytta bort från Stockholm helt och ut på riktiga landet. Typ ett ställe där det bor 5 personer. Synd att jag trivs så förbannat bra på mitt jobb.

3. Bra matdag. Men jag kom inte igång med träningen idag heller. Har fortsattit fixa hemma när jag kom hem efter jobbet. Det blev kanonbra i barnens garderob.

Väder: Mulet och svalt. Fryst hela dagen på jobbet. +17 grader.

Ätit idag:
Frukost: Tonfiskröra, 1 kokt ägg, 1 frökex med bregott. 1 kopp ekologiskt te.
Lunch: Köttfärsgratäng. 1 glas vatten.
Mellis: 1 kopp ekologiskt te.
Middag: 2 lammfärsbiffar, avokado, keso. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 rutor mörk choklad.

Dagens kcal: 1436

Tränat: Vilodag

NP - Now playing:

Inga kommentarer: