söndag, juli 17, 2011

17/7-2011

Dagens bild: Men helt sjukt, tredje dagen som jag glömmer bort att ta bild. Det måste vara fästingen som sattit sig i min hjärna också.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Konstig matdag. Blev bara frukost och middag idag, men jag var inte sugen på något annat heller å andra sidan. Skönt att jag lär mig sakta men säkert att lyssna på min kropp. Varför äta något när man inte är hungrig?

2. Den här veckan gick jag ner otroliga 2 kg. Fästingbett är helt klart en bra bantningskur. Funderar på att lägga mig naken på gräsmattan. Kom an bara fästingjävlar!

3. Idag har jag velat fixa och dona hela dagen. J har fått hejda mig. Men vi har fått ut 3 maskiner tvätt och jag fick Tuva att dammsuga huset och fixa disken.

Väder: Soligt på dagen och mulet på kvällen
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. Tonfiskröra. 1 frökex med leverpastej. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Inget
Middag: 3 pannkakor med bacon, lök, lingonsylt och creme fraiche + creme fraiche med vaniljpulver och en klick ekologisk hallonsylt. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget

Dagens kcal: 1537

Tränat: Sjuk

NP - Now playing:
Film - Systrar i jeans, andra sommaren.

Inga kommentarer: