torsdag, juli 21, 2011

21/7-2011


Dagens bild: Ekologisk prinskorv med blomkålsmos.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 7:30 - 17
3 x Snackigt om dagen:
1. Jobbat.

2. Varit och handla med Tuva och J. Tuva behövde nya gummistövlar och andra bra-ha-saker till sitt ridläger som hon ska till på söndag. Snacka om att hon längtar dit.

3. Nu har jag smort in ansiktet med kokosolja. Tuva trodde jag var svettig.

Väder: Regnigt och mulet precis hela dagen
Ätit idag:
Frukost: lc-minutbröd med bregott och Jarlsberg. 1 kokt ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Halvt lc-minutbröd med bregott och Jarlsberg. Kaffe med grädde.
Middag: Ekologisk prinskorv med blomkålsmos. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 rutor mörk choklad.

Dagens kcal: 1682

Tränat: Sjuk tå, nu börjar jag få abstinens. Har inte tränat sen fästingangreppet förra veckan och idag kändes det som att jag slutat träna och att det var över 1 månad sen jag tränade sist, när det faktiskt bara är 1 vecka och 3 dgr sedan.

NP - Now playing:

Inga kommentarer: