fredag, juli 15, 2011

15/7-2011


Dagens bild: Tomatsoppa idag. Eftersom jag glömde ta en bild på dagens, så bjuder jag på den förra eftersom dagens soppa såg exakt likadan ut. Åt soppan med frökex och ost. Till kolhydratsätarna gjorde jag en quesadilla med sambal, hemmagjord salsa och massor med ost och oregano. Stekte den i grillpannan.

Veckodag: fredag
Jobbat: 7:30-17 (till och från)
3 x Snackigt om dagen:
1. Har inte orkat jobba fullt ut idag heller. Jag hoppas jag är bättre på måndag.

2. Tån är lika blålila som tidigare men jag tror jag börjar se att den håller på att gå tillbaka. Den har iaf inte vuxit mer. Nu har jag ju ätit dubbelsats med penicillin i 3 hela dagar.

3. Jag har en tiggande dotter. Så jag har börjat räkna allt hon "behöver" hela tiden. Idag behövde hon "bara" två saker. Igår behövde hon två saker. Dagen innan det behövde hon bara en sak. Tänk om jag hade obegränsat med pengar, då skulle hon förmodligen vara den mest bortskämda ungen i världen.

Väder: Blåsigt men fint

Ätit idag:
Frukost: Frökex med bregott och cheddar. Tonfiskröra. 1 kokt ägg. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: 1 finncrisp med leverpastej. 2 finncrisp med ost. Kaffe med grädde.
Middag: Krämig tomatsoppa. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad. Några cashewnötter. Några grokisar.

Dagens kcal: 1811

Tränat: sjuk

NP - Now playing:
Film - Seven med Brad Pitt

Inga kommentarer: