onsdag, juli 06, 2011

6/7-2011


Dagens bild: Kycklingfilé med ruccolapesto och morotsslantar. Jag freebejsade ihop ruccolapeston. Tog lite vad vi hade hemma och bara körde ihop till en pestoröra. En halv påse ruccola, 4 körsbärstomater, en påse pinjenötter, olivolja, generöst med parmesanost, vitlök, salt, peppar, torkad basilika. Tuva och J fick bandspagetti till och Tuva tyckte det var skitgott med peston till pastan.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 8-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Finns inte så mycket att säga om dagen. Jobbat på bra och fick massor gjort.

2. Kom hem och hade en mysig kväll med Tuva och J.

3. Yes jag tränade idag. Klappar mig själv på axeln!!

Väder: Mulet och svalt på morgonen men det var ganska fint när jag kom ut från kontoret.
Ätit idag:
Frukost: 1 kokt ägg. Kaviar. Tonfiskröra. 1 kopp ekologiskt te.
Lunch: Keso med en klick ekologisk blåbärssylt. 1 frökex med bregott och mjukost. 1 kokt ägg med majonnäs. 1 kopp ekologiskt te.
Mellis: 1 kopp ekologiskt te.
Middag: Kycklingfilé med ruccolapesto och morotsslantar. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 rutor mörk choklad.

Dagens kcal: 1237

Tränat:
Löpband 43 min
3,24 km
13:16 min/km
4,52 km/h

NP - Now playing:
Glee 2.20

Inga kommentarer: