tisdag, juli 26, 2011

26/7-2011


Dagens bild: Ugnsbakad lax med broccolipuré. Ser inte så smarrigt ut men det var det.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 7:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Ibland är det skönt att bara vara lite lat.

2. Kaffe är gott och jag älskar vår Moccamaster.

3. Otroligt bra matdag idag igen. Vet ni varför? Jo för att jag planerade vad jag skulle äta redan igår. Annars brukar jag äta det jag känner för samma dag och först i efterhand registrera kalorierna. Nu äter jag planerat och håller på så sätt nere kalorierna och framförallt kolhydraterna.

Väder: Regnade lite men mest var det ett hyfsat soligt väder.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 kopp ekologiskt te.
Lunch: lc-minutbröd med bregott, ost och skinka. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Ugnsbakad lax med broccolipuré. 1 glas vatten.
Kvällis: Laxrester från middan. Skinkrulle med philadelphia. Kaffe med grädde.

Dagens kcal: 1372 (7 g kh)

Tränat: Vilodag

NP - Now playing:
Parenthood 1.02-1.05

Inga kommentarer: