onsdag, juli 20, 2011

20/7-2011


Dagens bild: Eftersom jag åt rester av laxsoppan till middag idag så bjuder jag på en bild från dagens lunch istället. Mumsiga smörstekta svenska kantareller på ett lc-bröd. Jädrar i min gata vad hela min kropp log.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 7:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Bra dag hemifrån idag igen. Tyvärr har jag ont i tån fortfarande. Nu har det gått en vecka sen jag började äta min dubbelkur med penicillin. Men tån är ju hundra ggr bättre än förra veckan så jag är pretty happy ändå. Men man undrar ju när det ska ge med sig helt och sluta göra ont?

2. Idag blev min dotter kvinna =) mer säger jag inte!

3. Har precis kört igång en briochedeg till mina älskade här hemma. Den får kalljäsa över natten så bakar jag ut dem imorgon bitti till frukost. Själv äter jag dem INTE!

Väder: Superfint och soligt och alldeles lagom varmt

Ätit idag:
Frukost: lc-minutbröd med bregott och cheddar. 1 kokt ägg med kaviar och mayo. Kaffe med grädde.
Lunch: Smörstekta svenska kantareller på lc-bröd. Kaffe med grädde. MUUUUMS!!!
Mellis: Inget
Middag: Rester av laxsoppan + lite coleslaw vid sidan om. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad. 1/2 lc-bröd med bregott och Jarlsberg.

Dagens kcal: 1773

Tränat: Sjuk i tån fortfarande

NP - Now playing:

Inga kommentarer: