söndag, juli 24, 2011

24/7-2011



Dagens bild: Åt rester av salamipizzan två ggr idag.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Lämnat av Tuva till ridlägret. Hon var spänd och förväntansfull. Jag fick förtroende för ägaren. Hon hade glimten i ögat när hon berättade om lägrets regler. Anläggningen var väl inte i topptrim men det såg charmigt ut där. Så jag hoppas Tuva kommer ha en fantastisk vecka.

2. Fick besök av R&L idag så vi snackade bort hela eftermiddan över en kopp kaffe.

3. Nä nu längtar jag efter min träning, men tåjäveln är sämre idag igen. Imorgon ska jag ringa vårdcentralen igen och kolla om de har koll på när det ska börja ge sig.

Väder: Jädrar i min gata vad det har blåst idag. Kändes som att man skulle åka med i en vindpust, men i övrigt en superfin dag.
Ätit idag:
Frukost: 2 finncrisp med Jarlsberg. 1 kokt ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: 1 pizzaslice salamipizza (rester) med bea. 1 glas vatten.
Mellis: Kaffe med grädde.
Middag: 1 pizzaslice salamipizza (rester) med bea. Kaffe med grädde. 1 glas vatten. 2 rutor mörk choklad.
Kvällis: Inget

Dagens kcal: 1891

Tränat: nope

NP - Now playing:
Breaking Bad - 4.01 (yes äntligen är serien tillbaka)
Film - Bridget Jones Dagbok

Inga kommentarer: