tisdag, april 10, 2012

10/4-2012




Dagens bild
: Dagens middag blev stekt fläskkarré (som jag lät marineras i olja, vinäger, vitlök och kryddor över natten). Stekte 3 champinjoner och hade alfa alfa groddar till. Plus mitt svingoda vitlökssmör med persilja som sakta fick smälta över biffen. Till kvällsfika åt jag lite ost och kaffe med äggmjölk.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 8:30-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Dag 1 med Fakir och det känns grymt skönt i kroppen. Känns skönt att vara igång ordentligt och att kroppen svarar så bra på kosten. Ingen paltkoma och ingen däst känsla i kroppen idag.

2. Jag har ju börjat åka tunnelbana. Jag hatar tunnelbanan. Det är inte människovärdigt att åka tunnelbana. Jag får konstiga tankar när jag står packad som en sill bland alla människor. Jag bara väntar på att nån ska ta fram en k-pist och skjuta ner mig eller spränga en bomb eller putta ner mig framför tåget.

3. I övrigt har jag inga mer kommentarer...

Väder: Så jäkla kallt. +3 grader och regn och rusk. Usch!

Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg, 1 msk hemmagjord majonnäs. 1 glas vatten.
Lunch: Laxbit, färskost, 1 kokt ägg, 1 tsk majonnäs. 1 glas vatten.
Mellis: Kaffe svart (yaiyks)
Middag: Fläskkarré, champinjoner, alfa alfagroddar, vitlökssmör. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med äggmjölk. 1 bit brie, 1 bit danbo, 1 bit herrgård.

Dagens kcal: 1360
Dagens kh: 3 g

Tränat: --

Inga kommentarer: