måndag, augusti 27, 2007

Måste lägga mig senast 22

För att jag ska klara mitt tuffa schema de kommande tre veckorna så måste jag komma i säng i tid varje kväll. Ska läsa och försöka koppla bort jobbet när jag är hemma. Ikväll har jag målat hela kvällen. Det gör verkligen att jag kopplar bort jobbet, men så fort jag sätter mig här framför datorn så dyker jobbtankarna upp. Nedan mitt härliga schema.

Den här veckan - v.35:
*Tekniska tester varje dag med projektgrupp 4
*Fyra möten
*En hel dag på kickoff med projektgrupp 1
*Helgen blir lugn (hoppas jag), inget inplanerat ännu och jag ska verkligen försöka minimera allt görande i helgen. Måste bli klar med farmors tavla.

Nästa vecka - v.36:
*Tekniska tester varje dag med projekt 4
*Telefonkonferens med våra leverantörer i projekt 3
*Sätta igång en kille att göra specar i projekt 2, kommer ta tid för han kan inte ens excel.
*Seminarie i två dagar med systemförvaltarna
*2 möten
*Åka till Haparanda över helgen på farmors 80-årsskiva. 105 mil enkel resa. Vi åker på fredag efter jobbet och åker hem igen på söndag när vi vaknar.

v.37:
*Barnvecka
*1 möte
*2 dagars kickoff med projekt 1 och alla våra leverantörer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går det bra med o gå o lägga sig för kl 22? :-)
//J

Anonym sa...

Tjenare Cina!

Hoppas allt är bra med dig. Jag har tappat nästan allt intresse för HT. Men satt inatt och slöläste min gästbok då en hel del trevliga inlägg från dig poppade fram. Fick då nostalgikänslor och kände mig tvungen att komma in här och säga hej :-)

Fortsätt och ha det bäst. En annan trivs som fisken i vattnet med livet för tillfället. Barnen växer och blir större. Ja, allt är underbart :-)

Kramar
Samuel