onsdag, augusti 08, 2007

Besvikelse

Är så besviken på min chef. Jag har ju inte jobbat särskilt länge där. Så dels har jag lagt ner många och långa kvällar på jobbet hela våren för att jag ska komma in i jobbet snabbt. Jag har jobbat som backup för en på avdelningen nu i 1 månad, vilket i och för sig vara bra, men mycket av mitt egna jobb har då blivit eftersatt. Eftersom jag inte jobbat så länge där så hann jag inte spara ihop till särskilt många semesterdagar så jag har inga kvar att ta ut eftersom jag tog de två veckorna i juni. Nu ska jag vara ledig den 17/8 och 20/8, så jag får en långhelg. Kollade av med chefen om det var ok att jag tog dessa dagar som komp. Men nä, det var det inte. Kände hur röd i ansiktet jag blev av ilska. Sen skulle vi försöka ha ett avstämningsmöte efter detta besked. Det var inte lätt men det gick bra till slut när jag släppte ledighetsbiten. Men sen hemma igår, i duschen, när jag skulle sova och hela dagen idag så har jag verkligen gått och ältat detta. Så fruktansvärt irriterad. Här lägger jag ner skitmycket tid på jobbet men vad fan har jag för det??? Inte ett jävla piss. Jag har ju inte ens övertidsersättning. B E S V I K E N!!! Och jag fattar verkligen inte hur hon tänker? Jag försöker se det från hennes synvinkel. Har det att göra med att de på avdelningen skulle bli avis då och gnälla till henne om det? Eller vad är det frågan om? Känner mig som värsta loosern. Hur kunde jag skriva på ett så sunkigt avtal? Jag älskar mitt jobb, men jag älskar INTE min chef just nu.

Inga kommentarer: