onsdag, augusti 15, 2007

Jag är trött

zzzzzzZzz zZzzzz

Tycker synd om mina barn. De trivs inte alls med att vara ensamma hemma. Fille tyckte att jag skulle byta jobb så jag var hemma mer. Jag var tvungen att byta vecka med exet igen. Nästa vecka är jag ansvarig för en utbildning till användarna och sen ska jag utföra tekniska tester samtidigt. Utbildningen tar hela veckan i anspråk så testerna får jag då göra på kvällstid. Fan vad bra när man har dubbelbokat plus att jag då skulle haft barnen. Men de har varit här hela veckan och på fredag och måndag är jag ledig med dem. Så då får de se lite mer av sin mamma. Snart kommer de inte ens vilja vara med mig längre. Så lika bra jag passar på nu medan de vill det.

Och nej det är inte mitt fel att det är dubbelbokat. Jag hade planerat in de tekniska testerna till den här veckan men olika orsaker gjorde att det tog längre tid med installationen av den nya hårdvaran. Så det är bara att bita i det sura äpplet.

Inga kommentarer: