söndag, augusti 12, 2007

Halkade i duschen

Det gjorde ont.

Aj.

Men det var skönt och nu känner jag mig som en normal människa igen. Alltså att duscha. Inte att halka. Strax ska jag borsta tänderna och hoppa ner i sköna sängen och läsa.

För övrigt så var det snortrevligt hos JoAr igår. Lärde känna en av hennes gamla kompisar som jobbar som hög chef inom ett stort svenskt anrikt företag. Jävlar vad kul hon var. Jag skrattade mig blå hela kvällen och när jag sen skulle åka hem vid 2-tiden på natten så kom hon fram till mig och gav mig en jättekram och sa att hon tyckte det var skitkul att lära känna mig. Dito. Inte ofta jag träffar människor som jag gillar sådär mycket på en gång. Det roliga med henne var att hon satt bredbent, satte in en snus med jämna mellanrum, skrattade som en hyena, drog härliga vitsar, sa att hennes drömkille har en 25 cm lång kuk (men allt över 18 cm funkar enligt henne), hon fejkar sig som en blond bimbo på nätet och lurar potentiella älskare till porten mittemot och sen står hon och asgarvar på balkongen när snubbarna ska på dejt med hennes alias men inte lyckas komma in genom porten för att hon även fejkat portkoden. Så jäkla skön tjej.

Inga kommentarer: