tisdag, juli 17, 2007

Kräkmedel = Foppatoffeln

Nu gott folk ska ni få se på något som jag kräks åt! Alltså vad är det för fel på människor som sätter på sig nåt så fult och osmakligt??? Det var som pappskallen som satte sig på min väska förra veckan när jag åkte buss. Då kommer Svennsongubbe med sina mörkblåa foppatoffler och sätter sig RAKT på min väska och ska tränga sig och sätta sig just där jag sitter när bussen inte ens var halvfull???











Jag: Men jösses vad gör du???
Svenssongubbe i mörkblåa Foppatoffler: --- (tyst)
Jag tog min väska och gubbfan sätter sig tillrätta.
Svenssongubbe i mörkblåa Foppatoffler: Det är väl okej?
Jag: Du kunde väl ha sagt något.
Svenssongubbe i mörkblåa Foppatoffler: --- (tyst)
Jag: Du, vi gör såhär. Jag flyttar på mig och sätter mig där det är ledigt istället. TYP I RESTEN AV BUSSEN!
Svenssongubbe i mörkblåa Foppatoffler: Men jag vill ju inte besvära dig.
Jag: Nä precis.

Det jag är mest besviken över är att det är min idol Foppa som introducerat dessa avskyvärda skor i Sverige...










De finns i silvrigt också. Passa på och köp nu... imorgon kanske det är försent.

*VOMERAR KRAFTIGT*

Inga kommentarer: