onsdag, juli 18, 2007

Jag och spindlar

... vi går inte ihop. Det har vi aldrig gjort.

Idag.

Morgontoabesök på jobbet. STORFETINGJÄVLAJÄTTESPINDEL sitter på väggen. Okej... den kanske inte var så stor då, men den var stor, fet och svart och ungefär som en femkrona. Då fattar ni va?

Jag gick inte in på toa. DEN toan. Inte på hela dagen.

Sitter på bussen hemåt. LITENJÄVLAÄCKELSPINDEL

PÅ mig!!!!!!! Gaaaaah! Fatta... den SATT PÅ mig. Ja kanske inte satt då... den GICK. Men inte så länge. Började vifta hysteriskt. Hjärtklappning resten av vägen hem och likblek. Kände mig som ett lik i alla fall.

Väl hemma och ska tömma brevlådan och då tittar jag ned på min hand. Där sitter det en mosad spindel! Jag dog...

Sen vaknade jag och sprang in i huset och började leta efter spindelbon i håret...

Inga kommentarer: