måndag, juli 09, 2007

9/7-2007

Veckodag: måndag
Jobbat: 8:15 - 16:15
3 x Positivt:
1. bra dag på jobbet även om jag ringde hem till barnen varannan timme för att jag var orolig över att de var ensamma hemma för första gången, men allt hade gått bra. Huset stod kvar och de såg inte alltför blåslagna ut efter att ha slagits med varandra hela dagen. Som jag trodde de skulle göra. Enlig Fille hade de bara bråkat 10% av dagen. Så skönt då. Det innebär endast 1 timme. Wow. Jag är imponerad.
2. bra dag hemma
3. bra kväll framför datorn
Väder: mulet och lite halvkallt
Middag: Egengjorda supergoda räkmackor, men det höll på att bli fiasko. Missade att vi inte hade några ägg hemma. Så jag sprang över till grannen där jag fick låna 3 ägg. TACK!
Motion: Cyklat 23 minuter
Avstånd kvar till Haparanda: 949 km
Du har gått totalt:
168971 steg / 101 km
Din bästa dag: 16783 steg
Du har uppnått ditt Steg-mål med:
120 % (snitt senaste 7dgr)
Lyssnar på: inget

Inga kommentarer: