söndag, juli 01, 2007

30/6-2007

Veckodag: lördag
Jobbat: helg
3 x Positivt:
1. Jag har bara 50 sidor kvar av den ganska dåliga boken jag håller på och läser. "Minnets labyrint" av Elisabeth George. Okej boken är spännande på ett sätt men hon är otroligt dålig på att beskriva miljöer och karaktärer. Så när jag har läst 500 sidor och har själv i fantasin skapat en bild av en karaktär som skitsnygg och superläcker så visar det sig att människan har snygg kropp men är ärrig över hela ansiktet och enligt författaren ful som stryk. Ja man tack kärringjävel. Ska aldrig mer läsa Elisabeth George. Så japp... positivt att jag bara har 50 sidor kvar av bokfanskapet.
2. Det regnade inte idag när vi tog en promenad. Tack väderguden.
3. En allmännt trevlig dag med min familj.
Väder: Regnade vid några tillfällen men annars helt okej mulet väder.
Middag: Ungspannkaka med sylt och grädde.
Motion: 30 min promenad
Avstånd kvar till Haparanda: 1000 km
Du har gått totalt:
82659 steg / 50 km
Din bästa dag: 16783 steg
Du har uppnått ditt Steg-mål med:
148 % (snitt senaste 7dgr)
Lyssnar på: J som snörvlar i rummet bredvid. (Gå och snyta sig kanske börjar bli på sin plats?)

Inga kommentarer: