måndag, juli 16, 2007

Grattis min älskade son

Jag älskar dig!

Grattis på din 11 års dag. Du blev till slut glad över din dirtbike. Kan vara att du blev så chockad så att jag läste det som besvikelse igår. Men idag (redan senare igår) verkar du ruggigt nöjd. Och det känns otroligt bra med din present. Du tog med dig den när du åkte hem till din far. Jag längtar efter dig redan.

Jag är så glad över att jag har dig. 11 år har du nu funnits i mitt liv. Jag hade svårt första åren med att vara mamma... det var inte riktigt min grej. Lyssna på barnskrik... nej tack. Byta blöja... definitivt INTE. Det fick pappa alltid göra när han var hemma. Men nånstans har jag gjort rätt som fått en sån fantastisk son som du är. Idag flyter det bara på med allt som har med dig att göra. Du är smart och intelligent och har verkligen huvudet på skaft. Du har fattat ironi länge. De säger ju att barn och gamla inte förstår ironi, men du har förstått ironi sen du var en liten skit. Men du var väl tvungen med den mamman... din stackare.

Inga kommentarer: