tisdag, juli 03, 2007

3/7-2007

Veckodag: tisdag
Jobbat: 08:00-16:00
3 x Positivt:
1. Ska vara backup för LÖ på jobbet och det gick fantastiskt bra idag när jag gjorde en generalrepetition. Hon går på semester på fredag.
2. Jag har nått mitt stegmål i 11 dgr nu.
3. Boken jag läser med Stieg Larsson (Flickan som lekte med elden) är sååååååååå bra.
Väder: Kanonfint väder idag igen, och då lurade de dåliga meteorlogerna på tv igår att det skulle bli regn idag. Har inte sett en droppjävul på hela dan eller kvällen.
Middag: Hemmagjorda hamburgare med avokado, ärtfjärtar, lök, tomat, gurka och dressing. Steakhouse pommes. Cola Zero. Gott som fan.
Motion: 45 min promenad, 21 min spinning
Avstånd kvar till Haparanda: 979 km
Du har gått totalt:
118837 steg / 71 km
Din bästa dag: 16783 steg
Du har uppnått ditt Steg-mål med:
154 % (snitt senaste 7dgr)
Lyssnar på: Anna Ternheim - Wedding Song

Inga kommentarer: