torsdag, juli 05, 2007

5/7-2007

Veckodag: torsdag REDAN(???!!!)
Jobbat: 07:30-21:30
3 x Positivt:
1. Fick till slut dagen att gå ihop. Helvete vilken mardrömsstart det vart. Jag slarvade bort viktiga papper som jag sen letade efter i exakt 1 timme och 12 minuter innan jag hittade dem i den första högen som jag hade kollat 2 ggr i först. Så när jag inte hittade dem så började jag leta i alla mina andra miljoner mappar och högar och pärmar på skrivbordet och gick igenom allt systematiskt. Återvände frustrerat till första högen efter 1 timme och 11 minuter. Och där! Där låg de jävlarna!!! Trodde jag hade blivit knäpp och jag höll på att ta självmord också efter 40 minuters letande. Men hur fans i helvete kunde jag missa papprena de första två gångerna, det kan jag bara inte förstå!???
2. Och när jag ändå letade efter de där viktiga papprena så hittade jag en mapp som jag letade efter igår. Fattar inte vad som hänt med mig? Jag slarvar aldrig bort papper på det där sättet. Men nu har jag ordning och reda på mitt skrivbord igen. Tjohooooo ffs.
3. J var sexig som tusan när jag kom hem. Mötte mig ute på farstun när jag backade in på uppfarten och gav mig en varm kyss. Sån välkomst vill jag ha VARJE dag! Går det att ordna tror du?
Väder: Vet inte, för jag har inte glott ut en enda gång på hela dagen. Men nån på jobbet sa att det var varmt ute och när jag åkte hem på kvällen så var det det. Hon ljög alltså inte!
Middag: En skagenmacka från 7-eleven och en mangosmoothie.
Motion: 10 min på spinningcykeln när jag kom hem
Avstånd kvar till Haparanda: 969 km
Du har gått totalt:
134456 steg / 81 km
Din bästa dag: 16783 steg
Du har uppnått ditt Steg-mål med:
145 % (snitt senaste 7dgr)
Lyssnar på: R.E.M - Everybody Hurts

Inga kommentarer: