onsdag, maj 18, 2011

18/5-2011


Dagens bild: Riktig snabbmat the lchf way. Morotsstrimlor från 1 morot, knaperstekt bacon, finriven parmesan.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 7:30-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag gick jag upp kl 5 för att träna. Det är faktiskt grymt skönt med morgonträning men det förutsätter att man gått och lagt sig och fått sina timmar sömn natten innan. Och det fick jag inatt eftersom jag var i säng till kl 22 igår. Siktar på det idag igen.

2. Jobbade hemma idag.

3. Idag har jag lite ont i magen. En ovanlig känsla nu för tiden. Har inte längre ont i magen, så som jag hade tidigare när jag inte åt lchf. Jag mår verkligen BRA av den här kosten. Aldrig paltkoma efter att ha ätit mat, jättesällan ont i huvet (bara när jag fått i mig för mycket kolhydrater), min eksem från händerna har försvunnit och jag har bara en allmänt bra känsla i hela kroppen när jag äter rätt och enligt lchf.

Väder: Soligt
Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg med kaviar. 1 rawfood kex med bregott, ost och saltgurka. Kaffe med grädde.
Lunch: 2 finncrisp med bregott, ost och saltgurka. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Bacon, morot, parmesan. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 finncrisp med bregott. Mörk choklad.


Tränat:
68 min löpband - 4,71 km - 4,16 km/h

NP - Now playing:
Glee 2.06
Californication 3.04

Inga kommentarer: