torsdag, maj 26, 2011

26/5-2011


Dagens bild: Uppdrag 2 från Saltå Kvarn dök upp idag till oss i Smakrådet. Vi ska utvärdera deras olivolja classico, vit balsamvinäger, vita bönor och pumpakärnor. Med följer ett recept som förra gången, men vi väljer själva om vi vill använda den eller skapa något eget. Men det här receptet ska jag definitivt göra.

Veckodag: torsdag
Jobbat: kompledig
3 x Snackigt om dagen:
1. Blev mycket ost idag, men det är ju så gott.

2. Tungt och jobbigt träningspass idag. Fick ont i huvet under passet, men den gick över efter att jag druckit massor med vatten och stod i duschen länge.

3. I övrigt en skön dag. Sov inte alltför länge heller.

Väder: Soligt +15 grader
Ätit idag:
Frukost: 2 finncrisp med mjukost och saltgurka. Lax och ostkuber. Kaffe med grädde.
Lunch: Ostkuber, lax, kesella rabarber. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Rester från gårdagen: Köttfärs- och grönsaksgratäng. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad. Ostkuber.


Tränat:
Löpband 53 min - 4,08 km - 4,62 km/h

Styrketräning 20 min - Cirkelträning 2x10
(Skulle kört 3 set men orkade inte sista setet idag och fick ont i huvudet idag)
Utfall
Utfall - bakre fot på boll
Axellyft - Raise 3 kg
Marklyft - Sumo 20 kg
Höftlyft - fötter på boll
Crunches med fötterna på boll

Motionscykel 10 min - 3,32 km - 19,92 km/h

NP - Now playing:
Nip/Tuck 2.01

Inga kommentarer: