torsdag, maj 19, 2011

19/5-2011


Dagens bild: Idag åt vi pulled beef igen, rester såklart, från i söndags. Men idag gjorde jag ny bea och skar till lite morötter och en halv avokado. Smaskig och mättande middag. Men nu är resterna slut och dags att börja kocka igen. Så Felix fick göra en önskematlista för helgen. Gissa vilken råvara alla maträtter innehåller?

Veckodag: torsdag
Jobbat: 8-18
3 x Snackigt om dagen:
1. Vilket sjukt skönt träningspass jag hade idag som morgonträning. Dels orkade jag gå 10 min i sträck i 5 km/h och sen körde jag 3 set med 20 reps av varje styrkeövning. Jag svettades som en liten gris. J sa att jag lätt skulle orka 5 km/h ett helt pass. Så jag lovade att jag skulle testa ett sådant pass inom en vecka.

2. Det är skönt att ha kommit i säng tidigt varje kväll. Så nu siktar jag på att komma i säng redan nu. Då kommer jag orka gå upp tidigt imorgon och slippa de värsta bilköerna.

3. Gonatt bloggen.

Väder: Soligt
Ätit idag:
Frukost: Inget (hann aldrig äta frukost idag)
Lunch: Rawfood kex med bregott, västerbotten och saltgurka. 2 kokta ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Mellis: 1 kopp ekologiskt blåbärste med kokosfett. Rawfoodkex med bregott och västerbotten.
Middag: Pulled beef med morot, halv avokado, bearnaisesås. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
54 min löpband - 4,02 km - 4,47 km/h

30 min styrketräning cirkel 3x20
Kettlebell - Sving, dubbel
Extension - stående
Crunches - på boll
Plankan - Väderkvarnen
Skorpionen

NP - Now playing:
Californication 3.05-3.06

Inga kommentarer: