söndag, maj 29, 2011

29/5-2011


Dagens bild: Gourmetkyckling med blomkålsris och smörslungade majskorn. 100% ekologiskt idag.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Herregud vad trött jag var när klockan ringde kl 5. Men jag hade en glad och lycklig dotter över att jag skjutsade henne så det var det värt.

2. Mysig dag på tu man hand med J.

3. Jag har bråkat med Bosse hela dagen. Jäkla katt och hoppa upp och nafsa på mina oopsiesar. Så jag slängde 4 oopsiesar åt helvete så det skvätte över hela köket. Katten sprang ut och vågade sig inte in på flera timmar och J smög ner till sitt rum. Gammalt djungelordspråk: Man ska inte sno en hungrig kvinnas oopsiesar.

Väder: Skitkonstigt väder. Det har ösregnat, varit strålande solsken, ösregnat, duggat, varit varm och småkyligt.

Ätit idag:
Frukost: 1 äggmacka (surdegsbröd, majonnäs, ägg), 1 skiva surdegsbröd med mjukost och tomat, 1 skiva finncrisp med mjukost och tomat. Kaffe med grädde.
Lunch: 1 kaneloopsie, 1 oopsie med mjukost, skinka och tomat. Kaffe med grädde. 1 tsk kokosfett.
Mellis: Inget
Middag: Gourmetkyckling med blomkålsris och majs. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
Löpband 30 min - 2,19 km - 4,38 km/h

NP - Now playing:
Californication 4.02

Inga kommentarer: