onsdag, maj 11, 2011

11/5-2011


Dagens bild: Dagens middag; köttfärssås med morotsstrimlor och smörslungade majskorn.

Veckodag: onsdag
Jobbat: kompledig till och från resten av veckan, men har jobbat drygt 2 timmar under dagen
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag mailade min chef imorse om jag kunde kompa ut resten av veckan med dealen att jag kollar min mail då och då. Han svarade direkt självklart och att jag inte behövde hålla koll på mailen, men jag svarade att jag gör det ändå eftersom vi är en man kort redan. Kan ju inte på så kort varsel kräva att han ska ta allt mitt också. Jag är verkligen lyckligt lottad. För andra gången i rad så har jag en bra chef på samma jobb. Han blev ju min chef från 1:a januari i år och det har verkligen blivit över förväntan. Inte för att jag misstrodde honom, men jag trodde att jag skulle ha svårare att acceptera honom som chef eftersom min förra chef var så jäkla grym. I love my job. Ska bli kul att se om jag säger samma sak på måndag. Då har vi lönesamtal nämligen ;)

2. Skön dag idag igen.

3. Imorgon ska jag sova länge och sen ska jag baka. Måste dock åka och handla först.

Väder: STOR fet sol idag igen. 21 grader.
Ätit idag:
Frukost: 2 finncrisp med philadelphia och ingefäramarmelad (utan socker). 1 kokt ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: 2 finncrisp med tonfiskröra. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Köttfärssås med morotsstrimlor och smörslungade majskorn. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 tunnbröd med bregott. 1 finncrisp med bregott.


Tränat:
Stegmål: 20.000 steg
Resultat: 20.046 steg

Löpband 43 min - 2,87 km - 4 km/h
Dansstep 60 min
Löpband 32 min - 2,12 km - 3,98 km/h

NP - Now playing:
Glee 2.04
Hawaii Five-0 1.01
Californication 2.05

Inga kommentarer: