måndag, maj 23, 2011

23/5-2011


Dagens bild: Haha, underbar bild på katterna. Så fort Bosse är i närheten av Kerstin så slickar hon på honom. Snacka om ögonblicksbild, ögonen ser ju helt galna ut tillsammans med den där långa tungan.

Veckodag: måndag
Jobbat: 14-17 (kompade förmiddan)
3 x Snackigt om dagen:
1. Var helt slut när jag vaknade imorse. Sov inget inatt så jag kompade förmiddan och jobbade bara några timmar på eftermiddan hemifrån. Jag behöver semester NU. Men jag ska klara 1,5 vecka till. Sen ni...

2. Även fast jag hade en hemsk natt så fick jag till ett skönt träningspass nu på kvällen. Jag körde 5 km/h på löpbandet i 35 minuter på raken. Mitt mål var 30 minuter, så jag är grymt nöjd. Man klarar mer än vad man tror. Mitt tidigare rekord på raken låg på 10 minuter.

3. Bra matdag också.

Väder: Soligt på eftermiddan och kvällen och regn på förmiddan
Ätit idag:
Frukost: 2 finncrisp med bregott, mjukost och saltgurka. Kesella med hampafrön, kokosfett, kokosflingor, torkade blåbär. Kaffe med grädde.
Lunch: Rester från gårdagens grillade hamburgare. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: 2 tunna pannkakor med parmaskinka, creme fraiche, rödlök och avokado. Lite grädde och lite ekologisk blåbärssylt. Kaffe med grädde.
Kvällis: Efter träningen; Kesella med kokosfett. Massor med vatten.


Tränat:
54 min löpband - 4,22 km - 4,69 km/h

25 min Styrketräning
Crunches 3x20
Extensions 3x10
Armhävningar på knä 3x10
Tåhävningar m kettlebell 3x20
Kettlebell - Dubbel Sving 3x20

NP - Now playing:
Californication 3.10-3.11
Game of Thrones 1.06

Inga kommentarer: