måndag, maj 16, 2011

16/5-2011


Dagens bild: Rester idag, en härlig blandning med mat både från i lördags och i söndags. Funkade fint ihop. Har kvar så mycket mat så vi kan käka rester två dagar till. För mig fungerar det fint, framförallt när jag vill spara pengar. Vad övriga familjen säger får vi väl se...

Veckodag: måndag
Jobbat: 9:30-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Fick en bra löneförhöjning idag. Plus att jag hade ett grymt bra samtal med min chef idag. Vi bestämde även när vi ska ha våra semesterveckor. Jag tar en tidig semester (redan om 2 veckor tjohoo) och chefen tar i juli. Sen får jag de lugna veckorna att hålla ställningen under juli och kan jobba hemifrån 2-3 dgr i veckan istället och samtidigt kompa när det är lugnt och fint väder. Det känns som att det blir en perfekt sommar.

2. Imorse var jag så trött och seg så att jag inte trodde att jag skulle ta mig till jobbet idag. Så J var en hjälte och körde Tuva till skolan så kunde jag ta det lugnt. Jag åkte inte hemifrån förrän kl 08:21. Men jag tog mig till jobbet.

3. Älskar introt till Game of Thrones. Se klippet längst ner i inlägget.

Väder: Mulet, soligt, ösregn, dugg, kallt.
Ätit idag:
Frukost: 1 rawfoodkex med bregott, ost och saltgurka. 2 kokta ägg med kaviar. 1 kopp te.
Lunch: Kesella med hemmagjord müsli. Kaffe med mjölk.
Mellis: Inget
Middag: Rester av köttfärsgratängen med grönsaker. Beasås, ugnsbakade grönsaker, salsa. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: En VÄLFÖRTJÄNT vilodag har jag idag.
NP - Now playing:
Game of Thrones 1.05

Inga kommentarer: