fredag, februari 27, 2009

Intervjun

Intervju 2 gick kanonbra. Fick bra kontakt med HR-chefen och hon verkade helt klart greppa vem jag är. Innan vi började prata om personlighetstestet så satt hon under vårt samtal och ritade upp vilken typ jag är, och när jag sen berättade att jag nyligen gjort Thomas-analysen så visade det sig att det var precis den jag skulle få göra där. Men då sa hon att jag inte skulle få göra den för att det måste ha gått 6 månader mellan testerna. Då började hon fråga ut mig om vilket resultat jag fått och då ritade jag upp den till henne. Då visade hon sitt block där hon visade exakt samma kurva. Spooky, men samtidigt visade det att hon dels kan det här och också att jag lyckats förmedla vem jag är.

Jag är iaf väldigt nöjd med intervju 2. Nu ligger detta inte på mig längre, utan de har jobbet att reda ut vem av oss kandidater som är kvar som passar bäst in i företaget.

Inga kommentarer: