lördag, september 19, 2009

Blev spottad på

Men jag såg iaf en bra film och fick gott kaffe och hade supertrevligt sällskap. Vi flyttade på oss tre ggr innan vi hittade en plats där vi inte fick spott på oss. Till slut kallade servitören på vakterna som fick tag på ungarna som höll på att spotta uppifrån bron ovanför oss. De ringde deras föräldrar och föräldrarna kom och hämtade de här två små kidsen. Kul fredagsnöje, att spotta på andra människor. Vakterna kom efteråt och pratade med oss och kallade oss för "tjejer". Jag är mest glad för att jag inte fick det på ansiktet eller håret. Fick det på min kofta, en äcklig rinnig loska. Försökte tänka på annat när jag gick och hämtade servetter. Om jag ska vara ärlig så är jag riktigt imponerad av mig själv att jag inte kräktes.

Inga kommentarer: