tisdag, februari 01, 2011

1/2-2011


Dagens bild: Ser ni så finskivade grönsaker jag har på min middagstallrik. Underbara mandolin, varför har jag inte köpt en tidigare är frågan?

Veckodag: tisdag
Jobbat: 05:30-15:45
3 x Snackigt om dagen:
1. Mandolinen är nu min. Jag är verkligen bortskämd. Jag får ju allt jag pekar på. J sa direkt igår när han såg att jag äntligen hittat vilken mandolin jag ville ha "beställ, jag köper den som en födelsedagspresent i förskott till dig". Så beställde igår och idag kom den. Fantastiskt. Köpt från Lyckas Med Mat från Luleå. Tack igen älskling! =)

2. Felix försov sig imorse. Den lilla räkan. Passande när mamman och styvpappan åkte hemifrån vid 5 på morgonen.

3. Fatta att det redan har gått 1 månad av år 2011. Snart är det jul igen, men innan det är det vår, påsk, min födelsedag, midsommar, sommarlov, Felix födelsedag, Tuvas födelsedag, höst, J´s födelsedag, träning och viktnedgång. Jag älskar mitt liv!

Väder: Blött trist och grått. +3,5 grader när vi åkte hemåt på eftermiddan. Men det positiva var att det var ljust fortfarande när vi kom till Värmdö. Tjoho på den.
Ätit idag:
Frukost: Kesella med hemmagjord müsli, mandelbröd med ost och paprika. Ekologiskt te.
Lunch: Samma som till frulle.
Mellis: Inget
Middag: Rester av kasslern (från i söndags) tillsammans med mandolinhyvlade underbara grönsaker som jag skvätte olivolja och vinäger på. Vatten.
Kvällis: Finncrisp med bregott. Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag

NP - Now playing: Halvåtta Hos Mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Jej, grattis på födelsedagen! :)
//J