onsdag, februari 16, 2011

16/2-2011


Dagens bild: Min hjärna behöver mer hampafrön...

Veckodag: onsdag
Jobbat: 9-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Bra dag på jobbet. Trevligt möte på 2 timmar på eftermiddan som gick som en dans, och det berodde på att jag var grymt påläst och hade full koll på alla punkter och kunde föra diskussionen framåt snabbt. Så ska jag alltid vara från och med nu.

2. Bra träning ikväll men jag blev trött och fick rejäl huvudvärk igen. Tror jag har druckit dåligt under dagen och kvällen.

3. Jag ville faktiskt komma i säng i tid ikväll men nu sitter jag här igen och klockan är långt över 23.

Väder: -5 grader
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. Vatten.
Lunch: Kesella med egengjord müsli, valnötsbröd med bregott och mjukost. Vatten. Kaffe med mellanmjölk.
Mellis: Inget
Middag: Broccoli- och kasslergratäng. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
60 min löpband - 4,13 km/h
15 min styrketräning (vadpress, crunches)
18 min löpband - 3,5 km/h

NP - Now playing: Nåt debattprogram på fyran

Inga kommentarer: