tisdag, februari 08, 2011

8/2-2011



Dagens bild: Håkan Hellström - För En Lång Lång Tid

Veckodag: tisdag
Jobbat: 7:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Tung i huvudet och trött och ont i halsen. Men inget har brytit ut än. Har inte tid med såna dumheter heller. Så bäst kroppen håller på sig och fortsätter vara frisk.

2. Känns konstigt att inte träna.

3. Suttit med tester 99% av dagen och jag fick lite hurrarop imorse när jag dök upp så tidigt. De andra är inte direkt vana att se mig på jobbet sådär tidigt.

Väder: Snöslask imorse så jag blev deprimerad, men sen under dagen så blev det soligt och uppehåll. Några plusgrader var det ute också.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. Vatten.
Lunch: Mandelbröd, gubbröra. Kaffe med mellanmjölk.
Mellis: Inget
Middag: Mandelbröd med ost. Stekt falukorv med senap, ketchup, bostongurka och lök. Kokt ägg.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Bygglov. Mija från Bygglov är verkligen min idol. Hon får komma hem till oss och göra om när som helst utan restrektioner. Jag skulle lita på henne till 100%

Inga kommentarer: