torsdag, februari 17, 2011

17/2-2011


Dagens bild: Ingredienser till dagens vegetariska middag

Veckodag: torsdag
Jobbat: 8-17 (hemifrån)
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag är så trött så att jag inte orkar med många knop just nu. Hade tänkt träna, men jag tänker lyssna på min kropp och ta en vilodag och försöka komma i säng till 21 istället. Vi får väl se hur det går med det, men senast 22 ska jag ligga under täcket. Det är ett löfte!

2. Men jag har ändå fått massor gjort idag. Har jobbat, bakat och lagat veggomat.

3. Idag har jag ätit 3 olika varianter av oopsies. En som Naan med vitlök och koriander, en som vanlig naturell och en med smör och kanel till kaffet på kvällen. Såååå goooott!!! Recept kommer senare.

Väder: Soligt och några minusgrader
Ätit idag:
Frukost: Valnötsbröd med bregott, mjukost, saltgurka. Ägg med majonnäs. Kaffe med grädde.
Lunch: Rester från gårdagens broccoli- och kasslergratäng. Vatten.
Mellis: Oopsie med bregott och jarlsberg. Kaffe med grädde.
Middag: Vegetarisk soppa; Daal. Oopsie-Naanbröd. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Oopsiebröd med kanel =)


Tränat: Vilodag

NP - Now playing: Halvåtta hos mig (favvoprogram)

Inga kommentarer: