söndag, februari 20, 2011

20/2-2011


Dagens bild: Dagens mumsiga middag på rester...

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Mysig dag har det varit.

2. Min bror och fasters busiga lilla kille kom förbi och fikade. Ett riktigt charmtroll. Lilla killen alltså, inte min bror ;)

3. Nu ska jag skriva ihop en styrketräningsplan och veckomeny för vecka 8.

Väder: Strålande sol och runt -11 grader. Blev varmare under dagen när solen gassade så fint.
Ätit idag:
Frukost: Oopsie med bregott och ost. Chevré med raw agave. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Kanel-Oopsie. Valnötsbröd med bregott och ost. Kaffe med grädde.
Middag: 2 varma Oopsies med salsa och ost. Tillbehör; chilibiff, köttfärs, sallad, lök, tomat, gurka, paprika, lök, majs, creme fraiche, salsasås. Vatten.
Kvällis: Valnötsbröd med bregott, ost och saltgurka. Kaffe med grädde.


Tränat:
41 min löpband - 3,89 km/h
41 min löpband - 4,07 km/h
15 min löpband - 2,6 km/h

NP - Now playing: Inget

Inga kommentarer: