tisdag, februari 22, 2011

22/2-2011


Dagens bild: Dagens middag. Vitkålssoppa med nöt & russinbröd.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 8-17:30 (hemifrån)
3 x Snackigt om dagen:
1. Skönt att jobba hemifrån idag. Mina filkörningar inatt hade gått bra förutom några felaktigheter som två controllers glömt rapportera in, så det fick jag rätta manuellt. Skönt att slippa såna här rutinjobb alltför ofta.

2. Bra träning imorse. Så jag har redan träningsvärk efter styrketräningen och plankan gick hur bra som helst.

3. Städningen idag gick hyfsat. Vi tog 80% av det vi skulle gjort. Men vi är helt klart på gång iaf.


Väder: Snöat precis hela dagen och minus 12 grader. Katterna vill knappt gå ut.
Ätit idag:
Frukost: 2 skivor nöt & russinbröd med bregott, jarlsberg och saltgurka. Kaffe med grädde.
Lunch: 3 st kokta ekologiska Wienerkorvar med senap, ketchup, räksallad och lök. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Vitkålssoppa. 2 nöt & russinbröd med bregott, jarlsberg och saltgurka. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
40 min löpband - 4,07 km/h
20 min styrketräning - pass 1 (vadpress, dumbell, plankan)


NP - Now playing: Den hemlige miljonären på femman

Inga kommentarer: