måndag, februari 14, 2011

14/2-2011


Dagens bild: Dagens middag. Blev skitgott!

Veckodag: måndag
Jobbat: 9-17:30 (hemifrån)
3 x Snackigt om dagen:
1. Stannade och jobbade hemma med en sjuk Tuva idag.

2. Idag var jag riktigt trött när jag vaknade. Låg och babblade med J alldeles för länge inatt. Ikväll ska jag i säng senast kl 22. Inte en endaste minut över!

3. Ont i huvudet idag. Tror det är kolhydraterna jag åt i lördags som ställt till det i min skalle. Jag härdar dock ut. Har skött mig exemplariskt idag också.

Väder: -23 grader hemma hos oss på morgonen. Senare under dagen -11 grader och strålande solsken. Fint att titta ut.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. Vatten.
Lunch: Köttfärsgratäng med mosarella. Rester av bönsalladen från igår. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Ungsbakad lax. Juliennegrönsaker med skirat smör. Hemmagjord Hollandaisesås. Vatten med citronskiva.
Kvällis: Kaffe med grädde. Ruta mörk choklad, några pumpakärnor.


Tränat:
38 min löpband - 3,49 km/h
42 min löpband - 3,5 km /h

NP - Now playing: Halvåtta hos mig.

Inga kommentarer: