onsdag, februari 09, 2011

9/2-2011


Dagens bild: Senaste numret av Topphälsa har flera sidor om lchf men kallar det för njutmetoden. För det är det ju verkligen. Man äter gott och njutningsfullt och får vara mätt och belåten. Det är helt galet faktiskt. Björn Ferrys lchf-kost (som han tog os-guld på) var också med i samma tidning. Så 8 sidor om lchf i samma tidning. Coolt.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 8-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Ensam på jobbet i dag igen. Var faktiskt riktigt irriterad idag. Mycket att göra med testerna och jag har inte hunnit med det jag skulle gjort idag. Sen sa jag till mig själv att jag ska sitta hela kvällen och natten om det behövs, men nu har jag övertalat mig själv att inte jobba mer idag. Är man sådär irriterad på jobbet som jag var idag så behöver man en paus. Så jag kommer köra hårdkörningen hemifrån imorgon istället. Jag som aldrig brukar vara less mitt jobb. Jag älskar ju det där jobbet. Men idag var en sån lessdag...

2. Skönt att vara hemma nu. Jag älskar vårt hem.

3. Funderat senaste dagarna på att börja göra en renoveringsplan för huset. Vi har inte renoverat något på flera år och nu börjar det verkligen rycka i mina renoveringsfingrar. Men först måste vi köpa en ny kyl och frys.

Väder: Soligt och blåsigt så kjolen flög upp när jag gick ut på lunchen.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. Vatten.
Lunch: Räksallad med cheddardressing. Ekologiskt blåbärste.
Mellis: Inget
Middag: Kåldolmar serverade på spenatblad med olivolja och vitvinsvinäger. Raw agave och rårörda lingon. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag. Läääängtar efter min träning.

NP - Now playing: Reklam

Inga kommentarer: