fredag, februari 11, 2011

11/2-2011


Dagens bild: Snöstorm i Sthlm idag. En vacker bild. Tänk om man kunde se såhär snygg ut när man är ute i en storm. Då skulle jag också bege mig ut. Eller förmodligen inte.

Veckodag: fredag
Jobbat: hemma 8-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Herregud vilken dag i Stockholm. Jag vägrade ge mig ut i Stockholmstrafiken när jag såg på nyheterna om trafikläget. Inga bussar gick från Värmdö (eller övriga delar i Sthlm) och Felix skola hade stängt. Haha. Herregud. Jaja, det var iaf skönt att jobba hemma. Senare på eftermiddan tittade till och med solen fram.

2. Imorgon ska jag börja träna igen. Har verkligen varit en tråkig vecka.

3. Ska hämta Tuva imorgon. Hon kom inte till skolan hon heller idag. Så istället för att jag skulle iväg och stångas i Stockholmstrafiken med alla andra bilburna idag så sa jag till henne att jag hämtar henne imorgon direkt efter att jag ätit frukost. Så drar vi efter det till hennes favoritaffär, Hööks Hästsport.

Väder: Storm på morgonen och sol på eftermiddan. Säkert 2 dm snö på vår uppfart när snön var färdig för dagen. Sjukt! SJUKT! SJUUUUUUKT!!!!
Ätit idag:
Frukost: Valnötsbröd med bregott, ost och tomat. Kaffe med grädde.
Lunch: Ekologisk kabanoss med senap, ketchup, lök och bostongurka. Kaffe med grädde.
Mellis:
Middag: Tacotallrik; nötfärs, guacamole, blandad sallad, sweet chili. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mockaruta.


Tränat: Vilodag. Men detta får vara sista vilodagen, imorgon kör jag igen.
NP - Now playing: Let´s Dance

Inga kommentarer: