lördag, februari 19, 2011

19/2-2011


Dagens bild: Dagens middag; Chilibiff, alfagroddar, morotsslantar och hemmagjord bearnaise.

Veckodag: lördag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Det är ganska otroligt så skönt det känns i kroppen så fort det är helg och hur mycket saker man vill hinna med innan helgen är slut. Även fast jag gillar mitt jobb så gillar jag min fritid mer.

2. Idag har jag bakat som en galen tok. Baka gör mig verkligen lycklig.

3. Min bror ringde förut. Han såg på min fejjansida att jag skröt om att jag bakat så han och lillkillen kommer och fikar imorgon. Trevligt.

Väder: Sviiiiinkallt, tur att jag slapp åka iväg och handla bakpulver direkt på morgonen. Tur ma har en älskling till sånt.
Ätit idag:
Frukost: 2 skivor valnötsbröd med bregott, Jarslberg, mjukost och saltgurka. 2 kokta ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: Valnötsbröd med bregott och Jarlsberg. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Chilibiff, bearnaise, morot med balsamico och flingsalt. Ramlösa rabarber.
Kvällis: LCHF-semla. Kaffe med grädde.


Tränat:
43 min löpband - 3,5 km/h

NP - Now playing: Film; Fever Pitch

Inga kommentarer: