tisdag, februari 15, 2011

15/2-2011


Dagens bild: Dagens middag; Ekofalukorv i pepparrotssås med goda grönsaker till.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 8-17 (hemifrån)
3 x Snackigt om dagen:
1. Vilken natt. Sån huvudvärk hela natten, så jag vaknade flera ggr under natten och ville skjuta mig själv. Det är precis detta som händer när jag kolhydratsladdat en hel vecka och sen ska bort med giftet (sockret) från min kropp. Men jag härdar ut, det är några dgr kvar av huvudvärken. Sen kommer jag må bra igen. Så jäkligt skönt att sitta hemma och jobba. Tack Tuva för att du blev sjuk.

2. Har precis måttat upp och nålat gardiner till barnens hall. Jag blev asnöjd. Tuva tyckte tyget sög, men hon har ju ingen smak ;) Så det blir till att sy... nån annan dag. Nu får de hänga till sig i deras hall med 100-tals nålar i sig.

3. Jag måste måla Felix tavla också, så jag kan hänga upp den i hans rum. Jag är verkligen supersugen på att börja renovera hemma igen.

Väder: Eh hmmm kommer ärligt talat inte ihåg vad det var för väder idag. Jo, det snöade. Men var det mulet? Var det soligt? Var det massor med minusgrader?
Ätit idag:
Frukost: Valnötsbröd med bregott, mjukost och saltgurka. Kokta ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: Kall ungsbakad lax med hollandaise, alfagroddar, spenatblad, balsamico. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Ekologisk falukorv, pepparrotssås, alfagroddar, spenatblad, morot, balsamico. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
40 min löpband - 3,99 km/h
40 min löpband - 3,5 km/h

NP - Now playing: Bygglov på fyran.

Inga kommentarer: