onsdag, februari 23, 2011

23/2-2011


Dagens bild: Funderar på att köpa ett par... men jag vet inte var? Nån som vet så får ni gärna tipsa. Det är designern Marie-Louise Gustafsson som gjort dem, men hon skriver inget på sin hemsida vem som säljer dem.


Veckodag: onsdag
Jobbat: 7:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Det var skönt att komma iväg i hyfsad tid idag. Vi ville vara förbi Skurubron innan klockan 7 och vi passerade bron 06:59 med god marginal.

2. Imorgon ska jag ut med jobbet. En leverantör som ska bjuda mig, min närmaste kollega och våra chefer på bowling och middag. Ska bli intressant att se hur jag klarar middan. Oftast mycket frestelser och goda efterrätter.

3. Usch det ser ut som ett bombnedslag i vårt vardagsrum. Bara för att vi håller på och storstädar i hallen och har flyttat sakerna dit. Men träningen går före städning nu för tiden. Så det får se ut som ett bombnedslag. I några dagar till...


Väder: -20 grader
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kesella med äppelmix. Nöt&Russinbröd med bregott, Jarlsberg och saltgurka. Kaffe med mellanmjölk.
Mellis: Inget
Middag: Vitkålssoppa. 2 skivor Nöt&Russinbröd med bregott, Jarlsberg och saltgurka. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
80 min löpband - 3,98 km/h
15 min styrketräning - Pass 2 (militärpress)

NP - Now playing: Felix som hostar

Inga kommentarer: