måndag, oktober 18, 2010

18/10-2010

Dagens bild: Glöm såna tankar

Veckodag: måndag
Jobbat: sjuk (jobbat hemifrån 1-2 timmar)
3 x Snackigt om dagen:
1. Hatar att vara sjuk och jag som sagt till mig själv att den här hösten ska jag inte vara sjuk en enda gång. Varför kan inte kroppen lyda mig för?

2. Tråkdag

3. Imorgon tänker jag trotsa och träna ändå och jag tänker också gå till jobbet. Jag får proppa mig med meducin. Tänker inte vara hemma en dag till. Missförstå mig rätt. Det är kul att vara hemma. När man är frisk. Men att vara borta från jobbet och vara tråksjuk suger.

Väder: Mulet
Ätit idag:
Frukost: Müsli med grädde, 1 fralla med bregott och ost, kaffe med grädde.
Lunch: Kesopannkaka, ekologisk blåbärssylt och vispad grädde. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Tomatsoppa med vitlök, linser och köttfärs. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Kesopannkaka. 1 fralla med bregott.


Tränat: Sjuk
NP - Now playing: Suckar

Inga kommentarer: