fredag, december 19, 2008

Vilken skitdag


Jag vill hugga den i småbitar!!!!

Den här dagen tar verkligen priset över årets skitdag. Här förväntade man sig en lugn sista dag för året och så blir allt bara så fel.

Händelser:
1. Blev utskälld det första som händer på morgonen av ena IT-gubben på företaget. Han tyckte att jag snackade en massa skit när jag påstår att det är som att stånga huvet i cement när man försöker få hjälp av dem. Han kom ner arg som ett bi och verkligen fejsade mig. För det första ruggigt obehagligt och för det andra väldigt sant. Jag tycker så fortfarande, men onödigt att han fick veta det på det sättet.

2. Händelsen som skapade 1:an var att min chef skickat till hans chef när jag spyr galla över vår it-avdelning. Det mailet var ämnat endast för min chef och min närmaste kollega. Ja men tack för den backstabbingen. Pratade med henne om det och hon bad om ursäkt. Men vad fan hjälper det när den redan infekterade relationen nu blev kaosartad. Det positiva med hela händelsen var att jag äntligen fick hjälp!!! Så, i fortsättningen ska jag spy galla så kanske det händer saker.

3. Sen har en massa filer varit fel. Tre olika ärenden med tre olika leverantörer samma jäkla dag. Två av orsakerna var IT-avdelningen.

Så nej. Jag är inte på mitt rosigaste humör, även om jag försöker. Men det lyser så igenom. Och nu ska jag försöka ha semester till den 7:e januari. Lycka till med det då. Det sköna är ju att jag iaf slipper IT-avdelningen.

Inga kommentarer: