måndag, december 22, 2008

En bra dag




Vi har handlat i stort sett all julmat. Köpt en fin julgran. Blev en kungsgran, de är så fina och lummiga och lite silvergröna. Sen har vi städat klart. Ska bara skura vardagsrummet imorgon innan mamma kommer. Sen är det julklapparna kvar. Visst, vi har köpt ett gäng, men det är bra många kvar. Sen ska jag stå vid spisen hela kvällen imorgon och på tisdag. Måste bara strukturera upp vad jag har kvar att göra. Låter stressigt, men jag trivs. Faktum är att jag tycker det är riktigt mysigt nu.

Och jag älskar de där två mysiga katterna. De vågar mer och mer båda två. Kerstin har väl legat under sängen i stort sett hela dagen idag också, men hon vågade sig ut nu på kvällen. Bosse var ute i några timmar mitt på dagen.




Edit 2009-01-01: Bild på julgranen som vi satte upp dagen innan julafton (något annat finns inte på vår karta)




Inga kommentarer: