torsdag, oktober 27, 2011

27/10-2011


Dagens bild: Dagens middag blev grillad kyckling med hemmagjord grillkrydda och alfa alfa groddar, tomat och en skiva brie. Skvätte över olivolja och Saltå Kvarns vita balsamico. Mmmmmm.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 9-17:30 / 20-22
3 x Snackigt om dagen:
1. Jäklar i min gata vad ARG jag var idag på jobbet. Men det gick över sen. Det var några som inte skötte sin deadline som jag blev galen på. Snacka om att folk prioriterar fel. Jag lovar att det rök från mina öron.

2. Nu ska jag sätta mig och jobba lite och min plan är att jobba fram till 22 ikväll och väntar samtidigt på att J ska ringa så jag kan hämta honom. Han är på Oktoberfest med sitt nya jobb. Jag hoppas han ringer sent som fasiken, då vet jag att han har kul. Så då kanske jag kan jobba ännu längre.

3. Hämtade mina nya coola Dr Martens idag. De är lite stela just nu men jag går in dem just nu. Det tar nog några dagar men sen kommer de vara perfekta när skinnet börjar ge sig. Love them!

Väder: Kallt

Ätit idag:
Frukost: Äggröra, 1 glas vatten.
Lunch: Köttbullar, broccolipuré.
Mellis: Inget
Middag: Kyckling, alfa alfagroddar, vildtomat, vit balsamico, olivolja. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 finncrisp med bregott.

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat: --

NP - Now playing: --

Inga kommentarer: