måndag, oktober 24, 2011

22/10-24/10-2011

Lowcarburgare i lördags

Pulled rostbiff med hemmaslagen bearnaise och sallad i söndags

Salami och briemacka idag


Dagens bild: Senaste dagarnas mat...

Veckodag: lördag-måndag
Jobbat: 1 timme i lördags och 9-17:30 idag
3 x Snackigt om dagen:
1. Hade tänkt jobba hela helgen med jag orkade bara inte och min chef förbjöd mig att jobba. Han sa att jag måste vila. Men jag sa till honom bara "glöm det grabben", men jag lydde honom sen ändå och jobbade bara en timme i lördags.

2. Idag har varit en grymt jobbig dag till att börja med. Sov skitdåligt inatt så jag var ett vrak när jag kom till kontoret. Men piggnade till mer på eftermiddan.

3. Slö kväll.

Väder: Kall och fick skrapa rutan på morgonen.

Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Pulled rostbiff med äggröra. 1 kopp kaffe med mjölk.
Mellis: Inget
Middag: Salami och briemacka med kaffe.
Kvällis: Inget

Dagens kcal: --
Dagens kh: --

Tränat: --

NP - Now playing: --

Inga kommentarer: