tisdag, juni 08, 2010

Granskning av kommentarer införd

Jag är tyvärr tvungen att granska kommentarerna i fortsättningen. Eftersom jag inte skriver så ofta här längre och inte håller koll på kommentarerna, och eftersom jag fått på mig nån asiatisk liga som spammar min blogg med sina obegripliga kommentarer. När man får ett mail om kommentaren så länkar de till sidor med små blå piller, förlängningar av det manliga och förstoringar av det kvinnliga and so on...

Jag skrev först orden, men kom på att om jag skriver ut de riktiga orden så kommer jag få ännu mer spam. Så nej tack!

Jag förstår verkligen inte, är det verkligen såpass många människor som går på deras säljknep så att det är värt att spamma sådär mycket? Det måste ju verkligen finnas bra många pappskallar därute. Suckar djupt!

Inga kommentarer: